2016年2月1日 星期一

行山瘋狂自拍,其實可以好型

瘋狂自拍

哩個年頭,人手一部手機或者相機,自拍相片上去社交網度呃like是常識吧,所以好似我地D後生仔,去到一些比較特別既地方,又或者見到一些平時很難先見到既事物,都喜歡自拍,然後Post上社交網址Share自己既喜悅。

拍攝風景也不忘自拍

平時天氣好我就會同朋友去影日出日落以及銀河,如果影完自己想要的構圖,有空餘的時間,通常都會拍攝自拍留紀念,話曬這些都係青春的印記,山長水遠來到一些人煙稀少,又靚既景點,又點會忍得住唔自拍留個紀念呢?

銀河在香港唔係好多地方可以見到或者影到,最易去當然係石澳或者萬宜水庫啦,但係我既性格係唔喜歡去易去既地方,因為這些地方拍下的相片沒有價值,難去既地方總需要攀山涉水,一張銀河自拍總是有血有汗。
如果你單拍銀河,畫面就會單調,但如果加個人落去,畫面就會豐富好多,既可以自拍Share上社交網站又可以增加畫面既豐富程度,一舉兩得啦!何樂而不為呢?
但有時去到一些比較危險的地方,就不要太過得意忘形,叫朋友幫你拍攝一些行山既片段,自己要專心睇路,不要為影一張相而忽視安全,影自拍,也要影得安全,要視乎自己能力同安全性。
除左銀河外,個人認為城市既夜景自拍都非常吸引,這張相片看落似一個爬上高山遠望自己夢想既人 XD
望著獵戶座星空
一個錯誤示範,不要穿一些和背景差不多顏色的衣服,唔係既話就會好似上圖咁............Orz
長焦鏡頭可以帶來壓縮感
行住山既剪影星空自拍,睇落就好似一個野人 haha



如果你喜歡我的作品,可以點擊以下鏈接並且LIKE我的Facebook page給予我一點支持,有任何意見或留言,亦無任歡迎。

Brian on Mountain



沒有留言:

張貼留言